**OLD*** vs Drops of Blood - CTF 30.09. 2011 22:10 (5:23)

01.10.2011 17:34

 

**OLD*** vs Drops of Blood - CTF 30.09. 2011 22:10 (5:23)
 
"Hrozbou nejsou děti, ale dospělí chovajicí se jako děti."
 
Tak to je citát z profilu klanu DoB. Šoda, že tam nenapsal koho to cituje.
 
Zápas dopal tak jak dopadl, těžko můžeme držet krok s kluky kteří jsou ještě čerství a neopotřebovaní. Pro nás to byla ukázka toho co mládí dokáže. Kluci hráli hezky a přejeme jim aby jim muška dlouho vydržela. 
 
Chtěl bych zvlášť ocenit, že když nám před koncem druhé hry vypadl Alfyk, tak pauzli hru a čekalo se až se Alf opětovně připojí (i když na výsledku to už bohužel nic změnit nemohlo). Ani jsem netušil, že něco podobného je možné (konečně můžu jít na záchod když musím).
 
A další věc co nám tato hra ukázla, že smouky které byli chvíli na CTF a pak byli opět stažené nám nesmírně chybí. Protože, jednak jich neumíme využívat a jednak na rozdíl od DoB, kteří vědí jak zkrze dým "vidět" mi to neumíme (I když už tuším jak to dělají, mi to nemáme nacvičené, a tak i když oldman na čmudíky reptá, musíme se s tím smířit a nacvičit to).
 
P.S. Kluci nerad to říkám a opakuji to tady již po několikáté : pravidla jsou od toho aby se dodržovala, takže příště prosím o hosta požádat dopředu a dohodnout se na něm.

Diskusní téma: **OLD*** vs Drops of Blood - CTF 30.09. 2011 22:10 (5:23)

Co říci...

Datum: 03.10.2011 | Vložil: Leolnid

Gratuluji Vám k vítězstvfí. Byli jste fakt dobří. Není co dodat ani není co říct jak praví Landa

Pro Morwiho

Datum: 02.10.2011 | Vložil: Inem

Jsem rád, že jsem se v tobě nemýlil. Tvoje omluva druhý den, že jste nepožádali o schválení hosta mě přesvědčila, že ty jsi kluk na svém místě. Doufám, že to v životě někam dotáhneš.

Překvapení

Datum: 02.10.2011 | Vložil: Alfyk

No tímto bych chtěl Vám chlapci chtěl pogratulovat, připadal jsem si jak kdybych to hrál poprvé, jen s tím rozdílem, že jsem nemohl zabít ani své spoluhráče na tož Vás :D (to bude asi tím, že tam není teamkill)

Děkuji za hru,ale počkejte pochytán si Vás každeho zvlášť :), dohromady to byl pěkný kolotoč.

Házení flinty do žita... :-)

Datum: 02.10.2011 | Vložil: Orgoj

Co ten pesimismus ? Není důležité vyhrát ale zůčastnit se. Na počátku vítězství je vždy prohra.

Re: Házení flinty do žita... :-)

Datum: 02.10.2011 | Vložil: ineM

Orgojii to není pesimismus, to je konstatování skutečnosti.
Tak mi jsme od začátku věděli, že budeme spíše ti druzí (ostatně statistiky zápasů to dokazují). Já tím chtěl spíše říci, že by jsme se právě v těchto zápasech měli soustředit na jiné mapy atd.
Sice máš pravdu, že není důležité zvítězit..., ale bohužel některé věci se jen tak přejít nedají.

Nad naše síly?

Datum: 01.10.2011 | Vložil: IneM

Rozhodně nám to ukázalo, že nemůžeme hrát proti teamu složeného z mlaďounkých a neopotřebovaných kluků takové mapy jako je Decoy - All alamein a podobně. Já osobně například ty hráče na druhé straně mapy nevidím, na rozdíl od nich! Proto také hraju spíše se sapíkem, protože si k tomu hráči musím trochu dojít. Proto bych se nebál a šel do takových map jako je Brekout.

Přidat nový příspěvek