**OLD*** vs LOS

25.01.2012 14:25

 

**OLD*** vs LOS CTF 22.01. 2012 19:00 (45:1)
Hned na úvod bych řekl, že mne mrzí dvě věci.
 
1. že jsem naše stránky a zápisy ze zápasů začal dělat až v době kdy jsme se natolik "zlepšili", že to již nebyl náš standart prohrávat podobným skorem jako LOS. Ale podívateli se na naše začátky, tak zjistíte, že jsme na tom byli úplně stejně a tak doufám, že to LOS neodradí a půjdou do toho znova a znova.
 
2. Že jsme jim dali až takovou "čočku", ale bohužel to jinak nešlo. Rozkaz zněl: " nešetřete je"! A tak se vám chlapci olmlouvám, za tu sodu co jsme vám dali a za to, že se to zvrhlo v boj mezi námi, který znasazených seskupení teamu vám nasází víc flagů. 
Mrzí mne to o to více, když jsem po zápase objevil tento e-mail:
"já se omlouvám je to náš první zápas znám váš klan z dob kdy jsem chvilku trénoval s PSCH a beru vás za jeden z nejlepších klanu nejen kvůli hráni ale především chováním bude nám cti hrát s takovým teamem a do budoucna doufám že se budeme moct učit od vás."
 
Doufám, že budete mít chuť se ještě učit a nehodíte flintu do žita, tak jako jsme to udělali mi po našich prvních porážkách. 
 
P.S. už se těším na odvetu :-)
 

Diskusní téma: **OLD*** vs LOS

!

Datum: 29.03.2012 | Vložil: zachi

tak bacha abych nešel k nim do klanu :D to by byla jiná čočka :D

nezoufej :-)

Datum: 31.01.2012 | Vložil: oldman

Kluci,držím vám palce ! Ale za ten rok , co tady hraji CTF jste v přadí už x-tá partička,která se těšila a kde je jim konec??
Ale budu optimista a budu tomu věřit , že si ještě zahrajeme :-)

nezoufám

Datum: 25.01.2012 | Vložil: Mario

rádi si to z opakujeme vyzvaly jsme i jiné klany (slabší než vy) ale ty vyzvu nepřijaly a těšíme se na další zápas doufám že bude brzo trénujeme a snažíme se zlepšit :-) a doufám že to už nebude taková (čočka):)

Re: nezoufám

Datum: 18.02.2012 | Vložil: medved321

Je dobře, že se tu občas objeví i dobrá parta hráčů která do toho jde i po parážce s úsměvem :-)

Re: Re: nezoufám

Datum: 29.03.2012 | Vložil: Mario

doufám že to už nemate tak jednoduché jako zpočátku jen se těším až dospějme k tomu že vás jednou porazíme:).doufám že to bude už brzo

Přidat nový příspěvek