**OLD*** vs VeTeRans CTF 19.06. 2011 20:30 (kontumace)

20.06.2011 12:25

**OLD*** vs VeTeRans CTF  19.06. 2011 20:30 (kontumace)

Že to nebude nic jednoduchého nám Vetaráni ukázali hned nazačatku. Jednak nám předvedli, že uměji skákat i tam kam mi se nikdy nepodíváme (na střechy u německého tanku) a že to budou hojně využívat ve hře. Že jsou dobří střelci o tom nebylo pochyb. Hned od začátku začali tlačit na pilu a po dvouch minutách už vedli 2 : 0. Alfyk odhodil snipu a šáhl po samopalu. Taktika se změnila na to sebrat falg a skrýt se a pokud možno nedovolit soupeři skórovat. Soupeř se ale nehodlal s tímto stavem smířít a systematicky nás likvidoval. Jejich znalost respů jim umožňovala nás sestřelovat rovnou na respu a tak bylo těžké se vůbec probít z respu pryč. 

Náskok soupeře se neustále zvětšoval a paže a mysl našich borců ochabovala. Během hry jsme se snažili okouknout něco z jejich taktiky, abychom mohli použít i pro sebe. Veteráni samozřejmě využívali své dovednosti vyskočit na střechu u něm. tanku a často tam pobývali, využívaje pohledu ze shora. 

Tato skutečnost mě opět vede opět k zamyšlení jak je možné, že když mám fps 250, že tam přesto nedoskočím. Koukal jsem na mnohé jak to dělají a nejdeto. Pokud má maximum fps 250 zajistit rovné podmínky pro všechny, tak mě  přijde podivné, že někdo tam skočí jen tak hala bala a já kdybych se roztrh tak mi to nejde.

Na druhou čtvrtinu Medvěd vystřídal, a nastoupil Leonid. Bohužel v druhé čtvrtině proti nám začal hrát i PB a vyhodil Alfyka. Snažili jsme se dát alespoň čestný bod,ale moc se nám to nedařilo. A tak se postupně na TSku objevovali komentáře které nejsou publikovatelné ani po 22 hodině.  Protože soupeř začal dělat to co nemáme rádi. Začal skákat i tam kam se nesmí. 

Nemá cenu dál popisovat co následovalo, Nechápu proč se tito lidé nepříhlásí do soutěže o Jumpy. Nevím jak to dělají a v podstatě mě to ani nezájímá, protože mě osobně to nebaví. V pravidlech je dáno kam se smí. Tam kam skočím bez použítí triků!! A ať se mi nesnaží namluvit, že skočit na telegrafní sloup na nejvišší střeše Toujenu jde jen tak ! Řečičky, že to měla být exhibice mě taky neberou. Jestli se chtějí předvádět, mají prostor jinde. Tady se hrál zápas a podle daných pravidel. Sice mi je jasné, že by jsme nevyhráli. Ale chlapci pravidla jsou od toho aby se dodržovala (alespoň na GP). A uvědomte si, že pravidla se musí dodržovat i jinde než jenom na GP !! 

  

Diskusní téma: **OLD*** vs VeTeRans CTF 19.06. 2011 20:30 (kontumace)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek